top of page

Faith Group

Public·90 members

Fyllingen Nidaros Jets på tv 28 oktober 2023 Sport TV

Nidaros Jets. 06:00. Fyllingen BK · Asker Aliens. 08:00. Frøya Ambassadors. Poland - PLK4 Matches. KS Spójnia Stargard. 06:30. Trefl Sopot · Legia Warszawa. 06: ...

– En stor og sterk kar, hardtarbeidende og bevegelig og godt skolert, sier Frode Ramberg om JD Muila. Det er vel omtrent det enhver coach vil finne på å si om nesten alle importer til BLNO. Det gjenstår å se … Ognjen Nisavic trenger ingen presentasjon, de fleste vet hva han står for. Motstandere håper selvfølgelig at periodene der han «tar av» blir færrest mulig og kortest mulig. FYLLINGEN BASKET Jeg har hatt gleden av å coache landslag sammen med Calix Black Ndiaye, og jeg kjenner ham som en relativt rolig kar, men med en ganske ekstrem vinnervilje. Derfor har jeg også vært både forbauset og imponert de sesongene et svært godt mannskap visner midt i sesongen eller fisler bort en opplagt seier. [LIVESTREAM TV!!] Asker Aliens mot Fyllingen på nett 23. sep. 2023 — Nidaros Jets · Tromsø Storm - Oppsal · Kongsberg BLNO, menn: Asker Aliens - Fyllingen | TV 2 Play Fra Leikvollhallen og kampen mellom ... Det er en tittel som kunne vært brukt om mange lag i år. Jørgen Odfjell var solid for Gimle i 22/23, men flytter sørover i Europa mens Etienne Aspevik (t. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. Nå forventes det at han tar for seg. (Foto: Marianne Stenerud). Tigers mønstrer et lag med mange spennende ansikter, og her er det mange å like. Jeg innrømmer at Sivert Wærstad Nordheim er en av dem jeg liker aller best etter at jeg «oppdaget» ham for noen år siden. En usedvanlig dyktig, rolig og smart kar. Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. For snart et år siden klarte jeg å telle 38 spillere født i 2004 eller senere. I år er det enda flere, og altfor mange navn jeg ikke kjenner. Det er slutt på den tiden da alle kjente alle… I basketball ynder vi riktignok å omtale oss selv som en familie, men vi har heldigvis vokst til en real storfamilie. Nidaros Jets (@nidarosjets) Sports team - , , - 1247 Followers, 470 Posts - See Instagram photos and videos from Nidaros Jets (@nidarosjets) (Live HD@@) Nidaros Jets mot Frøya på tv 8 oktober 2023 for 8. okt. 2023 — for 4 døgn siden — Seriemestrene Kongsberg Miners røk på sitt andre tap i semifinaleserien mot Frøya mot Nidaros Jets etter at trønderne ... Det går likevel an å legge hodet på blokka og mene noe om sesongen vi går inn i. Men aller først: 1) Det er kult og spennende når unge talenter ikke bare er en del av en elitestall, men når de faktisk får minutter også. Viktige minutter. 2) Dernest: Spillere flytter på seg. For noen handler det om utdanning og muligheter; for andre er det åpenbart økonomisk motivert. Jeg ønsker velkommen at tiden er forbi da gode, norske spillere ikke bare blir satt pris på, men at de også har en prislapp. Tromsø Storm mot Fyllingen på tv 2022 14.10.2023 13. okt. 2023 — Norges Basketballforbund | Oslo Tromsø Storm tok sesongens fjerde seier med 80-74 over Bærum, Nidaros Jets I kveld går startskuddet for BLNO ... (DIREKTESTRØMMING#) Centrum Tigers mot - ayshra.com ... Nidaros Jets på tv 21 oktober 2023 TV 7. for 1 Bærum. Centrum Tigers. Eidsvoll. Frøya. Fyllingen. Gimle. Kongsberg (((TV<<))) Bærum mot Tromsø Storm på ... Så får vi se om det rakner, eller om Calix endelig har sydd sammen et vinnerlag. (Og som vanlig kommer vel Bouna i sluttspillet? ) GIMLE BASKET Man setter ikke penger på lag i BLNO, i hvert fall ikke om man selv er involvert i basketball. Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Det har skjedd såpass ofte at man er blitt vant til å avskrive Fyllingen som en kuriositet. «Flinke folk fader fort» hvis man ikke har kjemien i orden. Eric Gilchrese i grønt og Lars Espe i blått? Det blir litt av en overgang. Både Ammerud og Fyllingen kan glede seg. (Foto: Marianne Stenerud) Men så har de kanskje fått nettopp dette på plass i år. Verken jeg eller andre vet nok om Isaac Likekele, men her skal det angivelig være mye å like. Det samme sier jeg gjerne om Lars Espe og Orji Okoroafor (som forleden sendte meg en melding der han sier seg enig i at han kanskje har BLNOs flateste skudd – «flatt, men effektivt» mener han). Nikolas Skouen hadde en strålende sesong i fjor, og om han fortsetter i samme spor med bedre spillere rundt seg, kan dette bli riktig bra. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. CENTRUM TIGERS Hvis du må velge én BLNO-coach du helst vil spille for, uavhengig av din egen klubbtilhørighet, er jeg sikker på at Inge-Aleksander Kristiansen kommer høyt opp på listen. Hans evne til å bygge relasjoner og lag er kanskje ikke unik, men den er spesiell nok til at Centrum fremstår som et kollektiv, og ikke bare en samling av individualister. Johannes Dolven har i hvert fall fokus! Han blir nok en gang helt sentral, og viktig for Centrums prestasjoner. Fyllingen mot Nidaros Jets på nett 28/10/2023 for 3 timer siden — Deres Nidaros Jets tapte mot Fyllingen Basket igår. Det var en jevn kamp og begge lagene var i ledelsen flere ganger, men var Fyllingen som ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page